המטרה בהתקנת רשתות על החלונות היא למנוע חדירה של יתושים, זבובים ושאר מזיקים מעצבנים, ולכן כאשר הרשת נקרעת או מתבלה היא למעשה לא ממלאת את תפקידה. אומנם תיקון רשתות הוא תהליך פשוט ברוב המקרים, ובכל זאת כדאי לעשות זאת אצל המומחים כדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר.

מחירון - מחיר של תיקון רשתות קרועות

המחירים בטבלה מתייחסים לתיקון החלפת רשתות במפעלינו, קרי שינוע עצמי על ידי הלקוח. בהגעה לבית הלקוח המחירים שונים ולכן תמיד מומלץ לבדוק לפני מה עלות התיקון לאותה רשת. מחירים כוללים מע"מ.

תיקון רשתות במפעלנורשת רגילהרשת שקופהרשת סופר שקופה
רשת הזזה או נשלפת חלון סטנדרטי (110 על 60)7090160
רשת ויטרינה (יציאה למרפסת) – רוחב עד 1 מטר140170280
רשת ויטרינה (יציאה למרפסת) – רוחב עד 1.2 מטר160190380
רשת ויטרינה (יציאה למרפסת) – רוחב עד 1.4 מטר200240480
תוספת לרשת ויטרינה עם פס הפרדה505050

מדוע יש צורך בביצוע תיקון רשתות יתושים ?

אחד הגורמים לקלקול של הרשתות, בעיקר של רשתות הזזה וגלילה, הוא הצטברות של לכלוך. לכן תחזוקת הרשתות חשובה גם כדי לשמור עליהן לאורך שנים, אך גם כדי להעניק להן מראה אסתטי – ובעיקר כדי להיפטר מלכלוך ואבק שיכולים לגרום לאלרגיות והתקפי אסטמה.

שתי נקודות חשובות לגבי ניקיון :

1. כאשר מנקים את הרשתות חשוב לנקות את הרשת עצמה, אך גם את המסילה עליה הרשת יושבת.

2. הדרך המומלצת ביותר לנקות את הרשת היא על ידי שליפה של הרשת ושטיפה במים וסבון באמבטיה. כל הרשתות שלנו ניתנות לשליפה לצורך עניין זה.

סיבה נוספת לתקן את הרשת היא קריעה של הרשת, יכול להיות בעקבות בלאי טבעי לאורך השנים, כלבים או חתולים שמנסים לצאת או להיכנס ושורטים את הרשת, או ילדים קטנים שמשתעשעים בתום לב. כמובן שכדאי להבין מה הוביל לקריעה של הרשת, כי אם הדבר חוזר על עצמו צריך לחשוב על פתרונות נוספים שימנעו את הקריעה.

אנחנו בחברת טופ סורג מציעים לכם בנוסף שירות מקצועי של תיקון רשתות.

רשתות לחלונות
רשת סופר שקופה איכות גרמנית